På Gång.......

lördag 12 april 2008

Mitt virituella Galleri.......................

Till alla mina Gäster i ”Mitt virituella galleri”

Annika i Kålmården kommenterade ett mycket intressant inlägg till mig, det nappade jag direkt på. Du tyckte det var ett "virituellt galleri" och så fick det bli! Jag hade kanske inte tänkt så, men nu är det "fött"!

Tack Annika i Kålmården......................

Jag är mycket glad åt att ha både gäster och bloggare på min blogg. Gästerna syns kanske inte, säger kanske inte så mycket, men dom FINNS helt klart.

Bilden idag är en större "tavla" och för den som är intresserad är det helt och hållet återbruk.

Bilden skall föreställa ytterligare en av mina "gamla skor", min mamma sa alltid -"Ewa-Christine stå alltid med båda fötterna på jorden" och det har jag gjort och kommer nog alltid att göra!

Jag önskar både ”gäster” och ”bloggare” en underbar dag.

4 kommentarer:

annicka sa...

Så trevligt Ann Christine, att du blev inspirerad av mina tankar. Jag å min sida kan blir mycket bättre på att komentera det jag ser i gallerierna!Jag behöver ju inte vara en tyst galleribesökare.
Annicka i Kolmården

ewa-christine sa...

Så sant, så sant och tack igen.
Nu försökte jag gå in på flickr. men kom inte in hos dig. Kan du maila till mig istället så försöker jag den vägen.
Ha en bra dag.

Lillemor sa...

Inne o kikar på senaste nytt hos dig. Skon är fin! Ja. det är skönt att stå med bägge fötterna på jorden... hoppas man gör det ... någorlunda... Nu ska jag ut i vårvädret!!! Växthuset tvättades i förrgår, så nu börjar odlingssäsongen. Men det ska nog bli tid över för lite silver o bloggande också...

Eva sa...

Var är skon tänkte jag först när jag tittade på bilden, nu ser jag den och det är så fint!