På Gång.......

söndag 13 april 2008

Nebulosa Två och Tre

Nu är mina nebulosor inramade och snart har alla tre sin plats i "vår gallerigång". Nebulosa Ett har jag haft med tidigare.

Jag är NÖJD!

Det har varit ett nöje och en glädje, som givit mig tillfredställelse 0ch lustkänslor att få lov att jobba med både färger, skapa mina akvareller, färdigställa en hel del av mina textila arbete. Jag har bestämt mig för att göra klart ALLA arbeten som inte har varit klara tidigare!

Detta har givit mig inspiration att söka nya vägar

1 kommentar:

Lillemor sa...

Hej igen!
Väldigt vackra färger på de här två! Förstår att det är kul med akvarell - min syster håller på med det; det lär vara rätt svårt, men det där känner du ju till!
Jag har börjat blogga på engelska. Förbereder mig för mitt internationella genombrott
;-)! Naturligtvis kan man kommentera på svenska - bara så du inte blir avskräckt för att göra det på min blogg! Jag har ju två andra bloggar -en om silver för andra silversmidare och en om böcker. Dit hittar bara folk som bjuds in, så där skriver jag svenska. Jag funderar på att vara tvåspråkig - alltså både sv o eng men det blir ju lite jobbigare.
På blogspot kan man ju hamna var som helst i världen när man kikar runt! Jättekul tycker jag!