På Gång.......

söndag 29 juni 2008

Mixed Media, Collage.........ett berättande självporträtt

Ett collage är att gå från något till något....................

det är både lärorikt, arbetsamt och spännande!

Min vecka har gått i "skapandets tecken" tillsammans med likasinnade. Vi har arbetat, ätit, skrattat och t o m "gråtit". Att arbeta med collage i lite större format var också lärorikt när det gäller bildskapande.

Att gå i "lära" är också insiktsfullt i många bemärkelser, ser du mig i bilden? Inte, jo jag finns med i övre högra delen. Maken valde denna tavla som sin egen!!

4 kommentarer:

Lillemor sa...

Jodå, jag ser dig allt. Ett jättevackert collage!Låter roligt med en skaparvecka.

ewa-christine sa...

Så bra att du sett mig, jag finns med på båda collagen, vilket är ganska kul att göra. Skaparveckan skall återkomma varje år fr o m nu!

gunnelsvensson sa...

Jag ser dig i båda collagen! Så kul att få se vad du har gjort! (idag var mitt modem riktigt samarbetsvilligt) Det ska bli så kul att få se dessa på riktigt och höra dig berätta om kursen. Kram!

Veronika sa...

Denna tycker jag är jättefin
Kram