På Gång.......

söndag 3 augusti 2008

Vad skall man med allt till..............?




Ja, vad skall man med allt till, den frågan ställer jag mig ofta. Men - det är så roligt att se vad som blir. Längst till vänster är det en liten bit som jag målat (ja det är beskuret) och sedan så var inspirationen där. När jag ser på bilderna så är varje bild en liten bit av den vik som jag bor vid.
Även dessa små "mini-arts" ligger för att bli något mer helt. Men det är inte klart ännu. Jag låter tiden mogna, sen kanske det blir vem vet någonting av det hela!

Nu åker jag iväg igen ett par dagar, denna gång till Gästrikland på ett broderisymposium. Det skall bli roligt.

2 kommentarer:

Lillemor sa...

Det var väl en fin havsmosaik!
- Hoppas allt är väl där borta - här blir det bättre o bättre.
Har börjat lite smått med mitt silver. Ska göra hängsmycken till de tre nyfödda flickorna.Det känns skönt med lite svalka o regn!

ewa-christine sa...

Ja havet ger en hel del, man dvs jag blir ödmjuk helt klart.
Ser fram emot dina konstverk.