På Gång.......

lördag 10 januari 2009

"Kontemplation".......................

Idag har dagen präglats av "kontemplation"!

Det är att låta sinnet helt upptas av tankar..............så jag och min kamera gick ut i tankarna.

Bakom dessa väggar, bakom dessa dörrar har skratten ekat. En familj funnit sitt sommarparadis, och barn lekt och skrattat. Idag står det tyst, öde och talar sitt språk till oss som passerar.

1930 bodde det sommargäster här.............en typisk miljö för storstadsmänniskor. Ellen Keys tankar om barnens århundrade myntades. Här vandrade jag med min kamera idag och höll egen "kontemplation".

Så laddar jag mina batterier!!

3 kommentarer:

murgelchen sa...

It´s a picture from fairy story.
Is it?
LG,Helga

Unknown sa...

Hej,detta skulle jag vilja fota oxå!
får man fråga vart detta ligger lite mer exakt? :)
Mvh Richard

Unknown sa...

Hej,detta skulle jag gärna vilja fotografera!
Älskar ödehus...
Mvh Richard