På Gång.......

tisdag 31 mars 2009

När det är så skört................................



Ett av mina projekt är att ta tillvara allt det slitna som finns och detta är ett sätt. Det finns säkert flera. Jag tycker i allafall att det är roligt att få lov att vara fri och göra vad jag vill med allt detta.
Dukar, spetsar och band, namnband används inte idag...........................så det är trevligt att hitta nya användningsområden och återanvända fast det är slitet och trasigt. Att ta vara på det som är kvar känns meningsfullt.

5 kommentarer:

Chrissie sa...

This is very beautiful and full of memories.

Kristina sa...

Hej! Vad bra att det finns de som tar vara på de kulturhistoriska fragmenten.

gunnelsvensson sa...

Så vackert! Man vill ta och känna på det!

ewa-christine sa...

Thanks Chrissie and you are right, memories all over!!

Tack Kristina, ja inte sant. Ibland så tycker jag att man slänger FÖR mycket!!

Du kan få lov vid tillfälle Gunnel, jag lovar!

Sara lechner sa...

I'm always jealous at your material! and you can do the most beautiful things with it!