På Gång.......

fredag 15 maj 2009

Ett steg till eller individualism.....................!!

Att röra sig framåt
Det ligger i den skapande energins natur att den aldrig avtar. Snarare kan den öka, men den kan också mångfaldiga sig...........................!

Det handlar om att välja de resultat man vill skapa. När vi gör ett medvetet val så mobliserar vi en oänlig kraft som vi annars inte utnyttjar. En härlig tanke, och det ger också tankar till eftertanke eller hur?

Medvetna var är lite kluriga, nämligen om vi har en skapande attityd så väljer vi medvetet de resultat som vi vill se förverkligade. Vi får också ställa oss frågan vad vill du skapa?

Så är vi inne i skaparprocessen igen. Min skaparprocess just nu är en självbild, eller självporträtt. Screentryck och broderi förenat med knappar, pärlor så här långt.

Ser du smycket i håret? Det är gamla, gamla knappar som jag har. Jag tycker de är så vackra att jag ville framhäva dem lite mer. Får se om det lyckas fram till jag är färdig.

Ha en skön och avkopplande helg!

Inga kommentarer: