På Gång.......

fredag 7 augusti 2009

Att förbättra livskvalitén.......................


En del av den skapande processen är att börja "se". Se det som lockar vårt öga och vårt sinne.
Ju fler gånger jag blir medveten om vad jag tycker om att titta på, ju fler gånger blir jag också medveten om vad som ger mig "lugn, harmoni, glädje" men också vad jag behöver omge mig av för att må bättre.
Det finns hundratals sätt att lätta på "stress" här är två, vara närvarande och uppleva vattnets ljud, ta en bild och sedan betrakta.
Det är samma vattenfall som en bild tidigare, och bilden är tagen i Halland nära Falkenberg.

2 kommentarer:

Veronika sa...

Visst är det så, ju mer man omger sig med saker och människor man tycker om och trivs med - desto bättre blir livet :-)
Tack mamma för att du följde med mig och F!! Uppskattar ditt stöd!!
Kram

ewa-christine sa...

Tack själv för att du låter mig närvara!