På Gång.......

onsdag 2 september 2009

En ensam "inch" på en vit rosenknopp!


Dom är små, dessa "inchies" bara 2,5 x 2,5 cm. Det är nog det som är det roliga. Att på en liten yta få något som blir något.
Det är ungefär samma sak som internet. På en liten yta kan många samsas och många kan mötas. Samtidigt som det är möjligt att exponera det som man vill. Valfrihet och möjlighet skapar också ansvar.
I min skattkammare http://ewa-christines-skattkammare.blogspot.com/ så kommer jag att ha lite olika saker till försäljning. Det är allt ifirån gamla knappar, gamla tyger till mina egna alster.
Jag vill på detta sättet också dela med mig, så jag kommer att berätta om de olika sakerna på ett personligt sätt, det är min ambition.
Det är kul om du följer mitt arbete..............det sporrar!

7 kommentarer:

LOVE STITCHING RED sa...

Hi Ewa-Cristine, lovely whitework!

Gunilla.B sa...

Jag ser fram emot att få gå in i din skattkammare!
Gunilla

ewa-christine sa...

Thanks "loving stitching red Carolyn".
Gunnilla, det skall bli trevligt att få er som gäster!

Yitte sa...

Love your white inchie!!

ewa-christine sa...

Thanks Yitte...so much for comments!

libbyquilter sa...

not only are the inchies absolutely elegant but your photography of them is devine too~!!~

:)
libbyQ

Catharina Maria sa...

You know Yitte (Yvonne) I have made also 6 inchies in white and I hope she loves them .
Yours are beautiful !
xox Rini