På Gång.......

fredag 2 oktober 2009

Ibland hittar man det oväntade!

När jag minst anar så kan jag hitta det oväntade. Det är riktigt roligt att göra dessa upptäckter.
Att sätta fantasin i spel, tänka sig bort, och genom bilden tro att man är på en annan plats än det i verkligheten är.

Bilden är tagen på Särö Trädgård, en oas för växtälskare men också för alla oss andra. Här kan man få en härlig lunch i ett "växthus", gå runt och "in-supa" atmosfär, stillhet och njuta av att bara vara. En av mina många favoritplatser......................

Kameran brukar vara med vid dessa tillfällen!

5 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Tack för att du tog medmig dit! Jag vill gärna återvända!

annicka sa...

En bild som sätter igång fantasin!

Birgitta sa...

Hej! Kan du inte visa lite bilder från när du visade dina quiltar? Det skulle vara roligt att få se dem.
Nu önskar jag dej en mysig helg.
Kram birgitta

Yitte sa...

I can't read your blog but i really enjoy it. So much to see and beautiful work you make.
Have a nice weekend

ewa-christine sa...

Gunnel, det gör vi!!
Annika hoppas att det är trevliga tankar!!
Tack Birgitta och trevlig helg du också.
Thanks Ytte, I am so glad you give me a word!