På Gång.......

måndag 9 november 2009

Miniquiltar......................

Små minnen, små fragment av gången tid..............det är just detta som jag vill uttrycka med mina små "mini-quiltar" som är 4 inch eller 16 inch stora (5 cm, 10 cm).

De finns också till salu i min andra blogg "min skattkammare" http://ewa-christines-skattkammare.blogspot.com/ där du kan läsa mer.

Dessa och många fler skall vara till den höstmarknad som Gunnel http://gunnelsvensson.blogspot.com/ och jag skall ha på Dicksons Hus, Danska vägen i Göteborg. Det är en höstmarknad som vi skall vara med på och det passar ju så här månaden innan jul. Det är många handverkare och andra som ställer ut sina saker och det brukar vara mycket folk. Tiden är mellan 11.00 - 14.00 och enligt hörsägen så har många sålt slut på allt när klockan är två.

Så nu är det full foccus på att hinna klart!

3 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Nu får min eländig förkylning vara över så jag hinner vara med i slutsprten, eller tvärtom, jag kanske ska passa på att vila före om du tror det blir sådan rusch ;))
Gulliga små quiltiesar förrästen!

ewa-christine sa...

Man vet ju aldrig, detta är en av de första innan jul...............

Lillemor sa...

Det låter ju intressant!
Jag borde kanske ta mig i kragen och försöka hänga med på något sånt här i stället för att sitta hemma o samla allt i hög...