På Gång.......

söndag 18 april 2010

Vitt-på-vitt.............................

Ser du svanen?
En av de bilder som finns på min näthinna är en ensam svan i hamninloppet här jag bor. Jag fotade den och denna svan har varit så "levande" i min tanke länge nu. När jag hittade ett söndrigt broderi i min skattkammare, så hittade jag en svan...............den fick bli huvudfiguren i detta lilla bildcollage.

Högt huvud, sakta skridande, utan en massa störmoment.................att ta in det som är runtomkring och vila i det, men samtidigt foccusera blev tankarna kring detta arbete,

2 kommentarer:

Mimi sa...

Nu har jag igen kollat upp vad som hänt på din blogg. Jag vet inte vart tiden tar vägen, har knappt hunnit göra några inlägg ens själv. Så mycket snyggt som du gjort igen. Tycker mycket speciellt om förra inlägget med maskeradmasken. Känns som venedig, som är en ännu ouppfylld önskan som resmål.
Hälsn Mimi

ewa-christine sa...

Samma här, och du tiden är det enda som vi har och som är demokratiskt för alla, är det inte intressant!