På Gång.......

onsdag 26 maj 2010

Sista masken för denna gången.......

"öppna ditt sinne och lek, våga ha roligt och våga göra tvärt om"

Det var mitt tema för mina masker. Jag har haft roligt, lekt och experimenterat hela tiden. Det har varit roligt och berikande. Nu har jag med mig till min redovisning i morgon 4 masker som skall symbolisera 4 olika masker som jag själv bär på.

Jag är klar med min uppsats och övrigt arbete och jag är förberedd på en trivsam presentation. Det skall bli spännande och roligt.

Dessutom skall jag besöka mitt "värdpar" som jag bott hos samtliga övernattningar på denna kurs och jag är så glad för denna gästfrihet. Jag har med mig en Art-Quilt som tack bland annat. Hoppas att den kommer att uppskattas.

Önskar nu en trevlig torsdag och fredag!

3 kommentarer:

annicka sa...

Lycka till!!!!

Ingrid sa...

Lycka till!!

ewa-christine sa...

Tack Annicka och tack Ingrid.....det förde lycka med sig med era kommentarer!