På Gång.......

onsdag 5 maj 2010

Utveckla dig idag och du kommer nöjdare till morgondagen.................!

På väg till Lindköpings Universitet....................mellanuppgiften klar. Den handlade om linne. Nu skall jag redovisa mina skisser i linne, det skall bli trevligt. Att träffa de andra kurskamraterna likaså.

För att inte tala om min "värdinna" i Linköping som så frikostigt ställer upp. Jag är mycket glad över att besöka henne och få lov att gästa hennes hem. Det är rena lyxen att få lov att träffa likasinnade!

Så nu önskar jag

3 kommentarer:

Elisabet Südow Nordlund sa...

Hej Ewa Christine! Såg att du varit inne på min blogg. Glad att jag hittade din kommentar! Nu har jag hittat till din blogg. Jag tycker mycket om det du gör och din inställning till skapande. Må så gott! Elisabet

annicka sa...

Jag hoppas att det går bra för dig i min grannstad!!!! ja det gör det säkert- jag blir nyfiken på vad du gjort... eller har du visat här i bloggen utan att jag har förstått....

ewa-christine sa...

Tack Elisabet......visst är det härligt att hitta nya infallsvinklar. Tack för din kommentar.
Annika det gick bra!!