På Gång.......

tisdag 1 juni 2010

Kransen färdig.............

Nu är den stoppad och klar, min krans................

Återbruk, dekoration, fritt broderi, inredningsdetalj, en färg, bruksföremål, jag ville också att den skulle "synas" ordentligt därav den röda färgen.

Den går att ha på bordet som dekoration (se den som en del av en jordgubbe till midsommar om du vill). Den går att ha på huvudet för den har ett huvuds omkrets. Jag hade tänkt mig att den skall vara som dekoration på min utställning i den "röd-vita" hörnan.

Kul att göra och kul att tänka om och kring. Idén fick jag från Linköping och min värdinna där. Men hennes var mycket, mycket mer arbetad..............jag hade inte det tålamodet!!

1 kommentar:

Lillemor sa...

Vilken fin krans! Kommer den att pryda ditt huvud tillmidsommar tro?!