På Gång.......

fredag 11 juni 2010

Medskapande......................

Jag är lite av en "funderare" tror att det beror på många faktorer. Livet har givit många möjligheter till reflektion både privat och i arbetet. Jag har varit med att skapa min "dåtid" samtidigt som jag är med att skapa min "nutid". Båda dessa mina "tider" är också medskapande med min framtid (som jag inte vet något om i nuläget) och det ger mig möjligheter att vara med att skapa denna.

Finns det saker som jag vill förbättra, har jag denna möjlighet idag, det handlar bara om viljan.

Förändring, förbättring, medvetna val, välja bort, skapa, hitta nya möjligheter, lära mer, utforska, är delar av detta recept.

När du väl bestämt dig finns bara din skaparglädje och möjligheterna till förbättring. tänk så enkelt och samtidigt så svårt.

Ha en härlig medskapande helg.

Inga kommentarer: