På Gång.......

fredag 30 juli 2010

Ett fotoparadis..........

Gotland är verkligen ett fotoparadis. Här fanns allt man kunde önska sig, natur, natur, natur och sedan kultur, byggnader, och massor av intressanta motiv. Har kopplat av och bara njutit av alla vackra bilder som hela tiden visade sig.

Att bara vara är också viktigt, så jag lämnade kameran och bara laddade mina batterier för det mesta!

Åter hemma i renslandet, städlandet, disklandet, telefonlandet, datalandet, inköpslandet......det finns många "land" som behöver underhåll. Sådant slipper jag när jag är borta från hemmets härd.........!

2 kommentarer:

Ulla sa...

Välkommen tillbaka.
Ulla

annicka sa...

Jo det är så sant- det är det som gör att en semestertripp med jämna mellnrum-oavsett hur lång den är- är så skönt. det där med rensland, städland osv känner jag igen!! Bra uttryckt.