På Gång.......

tisdag 30 november 2010

Bråda dagar..............


Bråda dagar, på väg till Linköping igen. Denna gången känns det riktigt spännande.........jag är mitt uppe i processen och slutarbetet skall vara klart i januari 2011.

Just nu handlar det om skisser, och åter skisser, collage och åter collage........samt att omsätta detta i verkligheten. Svårt, roligt, stimulerande, men arbetssamt.

Nu har jag arbetat på mina arbete september, oktober och november. December och januari återstår och jag hoppas att jag hinner.........ambitionen är hög, motivationen likaså!

Så nu säger jag "hej" på ett par dagar. Men jag kan gå in på internet för maken har ordnat ett mobilt bredband som jag är mycket glad över!

Ha en skön kväll och härliga dagar fram till helgen!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Lycka till och ha så roliga dagar i Linköping!

ewa-christine sa...

Tusen tack..........ha det gott själv!