På Gång.......

måndag 22 november 2010

Påhittighet.........

Jag gillar påhittiga personer. Jag försöker leta sådana personer till min skattkammare. Det är bra att spara på dem (ler)!

Jag har inte hittat någon som gjort något påhittigt med en gammal presshäst, Jag tycker att dom är vackra och har sin charm......undar just vad man kan använda en sådan till?

Det kanske finns någon påhittig läsare som kan komma med några fiffiga tips, som jag skulle uppskatta.

Idag skall jag träna "huvudet för att bli lite mer okonventionell" det är bra övningar!

3 kommentarer:

EM sa...

Häng den över en öppen dörr, nåla fast lite spetsar o remsor, kanske lite juliga...
kram elsamarianne

Ingrid sa...

Min första tanke var frukostbord i sängen:-)Ha en fortsatt skön kväll!

ewa-christine sa...

Jaha, 2 intressdanta infall............skall testa bägge!