På Gång.......

lördag 19 februari 2011

En "purse"......eller vad??

En liten väska i spetsar.............för några sommardagar!

Håller på att designa lite olika modeller för kommande arbete. Det är roligt med att utveckla tankar och idéer. Håller på att gå igenom min garderob och funderar på om jag kan komplettera den med lite "art to were" (konst att bära) som jag skulle kunna tänka mig att ha och göra för egen del.

Att göra utrensningar lite då och då i garderoben är bra. Helt plötsligt hittar jag nytt material att arbeta med och förnya med. Samtidigt som denna röjning ger mig friheten att slippa ifrån och ha "misslyckade" inköp kvar i garderoben. Det är aldrig försent att ändra eller se över eller förändra, det känns gott.

Jag har idag betydligt mer bekväma plagg som jag trivs med till vardag och fest, men det har tagit några år att plocka fram, sortera bort och fundera kring. Idag är det lättare att ha en överblick och känna glädje när jag öppnar min garderob.

Fast jag undrar hur man skall hitta kläder som stämmer överens med "ens personlighet" när tillverkarna inte vet om den????!!!!! Det blir ju dussinvaror och jag är ju jag....en fundering jag haft länge!

Hurdan är din personlighet, dina klädval, dina kvalitéer som du gillar? Hur stämmer den med din personlighet (är det du?).........och vad är "mitt sanna jag"?

Spännande frågor och intressanta frågor att ställa till sig själv.

Ha en bra dag med din personlighet.........öppen!

Inga kommentarer: