På Gång.......

torsdag 24 februari 2011

Mitt fantasijag.............

Jag äger ett "fantasi-jag" och detta mitt fantasijag och jag har det trivsamt ihop. Vi planerar inte så ofta tillsammans utan möts mer så där oförhappandes som "vänner gör" och har trevligt.
Under en sådan där träff så tänkte "vi" att det skulle vara kul att göra något som liknar vartannat men ändå inte och något som kan bli som en serie, men ändå inte...........fantasin skenade iväg och här är resultaten av dessa fantasier.

Rött är ju temat för 2011 års utställning som jag skall ha, så nu får det bli lite olika i röda toner.
Quilten kallar jag för min "Lust-trädgård"............men den kan lika gärna heta "min fantasi-trädgård"...(ler) välj det du tycker!

2 kommentarer:

Janny de Roo sa...

Did you make that with water-soluble membrane ? Its so nice....!

ewa-christine sa...

No not at all...........(smile)