På Gång.......

tisdag 26 april 2011

Ibland så får man tänka efter.........

2 stenar som jag fått av en av mina döttrar. På den ena står det "njut varje minut" och på den andra står det "tänker på dig". Det är många tankar som samlas tillsammans med dessa två små gåvor.

Just nu är jag inne i "uppsatsskrivande" och sammanställningar av olika slag. Men också arbete för näst sista gången på kursen i Linköping. Sedan är det en gång kvar. Det gäller att ha gjort alla, och jag menar verkligen ALLA uppgifterna vilket kan ha sina sidor.

Planering av presentation av eget arbete och utställning ligger också framför mig. Veckorna minskar och det är bara fyra veckor kvar sedan är detta äventyret över.

Då är det ett kort sommarlov som gäller.

Halvsol idag!

Ha en skön dag och njut av "försommarvärmen"......

2 kommentarer:

Pysselpalatset sa...

Det fixar du galant... hoppas helgen gett dig några kravfrida timmar åtminstånde.. rara stenar du fått igåva... kram jeanette

ewa-christine sa...

Ja tack.................och ja inte sant!!