På Gång.......

fredag 19 augusti 2011

En liten förhandsvisning.....på utställningen 2011

Oj, oj, oj.................nu är det hängt!

Tack kära kusin du är en pärla och vi har gjort ett fantastiskt arbete under ett antal dagar.

Nu sitter jag med ett glas "rött vin" och känner mig mycket glad och nöjd.

Ikväll kommer de första övernattningsgästerna, och de fortsätter att komma under morgondagen, jag glädjer mig så ofantligt åt mina vänner som åker tvärs över hela landet för att dela detta med mig.

Nu skall jag bara njuta av vänner, bekanta och alla andra som kommer och tittar på min Vernissage och utställning som pågår ett antal dagar.

Det är helt klart en ansträngning att samla kraft och resurser för några dagars arbete men det är värt det. Jag har så roligt i 365 dagar!

2 våningar med arbete i olika tekniker...........jag är faktiskt stolt över min prestation!

Nu har jag haft 3 utställningar med temat vitt, vitt och svart, vitt och rött.......en trilogi är slutförd!

Ha en fin helg.......

4 kommentarer:

Jane S sa...

Lycka till och njut så mycket du orkar!

Birgitta sa...

Vad fint det är. Får vi se fler bilder senare.
Kram Birgitta

gunnelsvensson sa...

Lycka till !!!

ewa-christine sa...

Jane och Birgitta, det kommer fler bilder. Tack för kommentaren alla tre, jag skall ha kul det är viktigt!