På Gång.......

torsdag 11 augusti 2011

"kärleksfulla möten".......

Idag tänker jag på alla kärleksfulla möten jag mött. Ni vet just dom där som är "äkta och genuina" som gör att man är avslappnad och glad. Där glädjen hos den jag möter kommer innifrån, äktheten finns och självkänslan finns. Dessa "mina möten" som gör att jag känner mig äkta, glad, och även trygg tillsammans med dessa människor.

Ni vet, sådana som inte "ligger i startgroparna och hugger" eller som försöker trycka till, eller som rafinerat gör en så ledsen att man inte riktigt vet om det är "fel på mig". Ja ni fattar!

Men tillbaka till dessa (som min mamma alltid sa älskvärda människorna). De är just "älskvärda" för att de visar sin älskvärdhet på så många fina sätt. Låt mig ta några tankar som jag tänker på; aldrig något för egen vinnings skull, aldrig utnyttjar, aldrig är oförskämd, är inte självfoccuserade på sig själv och sitt arbete hela tiden, vågar visa att dom gillar andra, kan ha roligt och skrattar naturligt, är helt enkelt otroligt älskvärda!!

Vilken tur att jag har så många älskvärda människor omkring mig..........!!

Inga kommentarer: