På Gång.......

tisdag 23 augusti 2011

Textila bilder............

Jag vill att mina arbete skall komma "hem" ........här har 4 bilder som just har hittat hem.

Bilderna symboliserar vår väg från någonting till någonting, varje bild har "en egen väg" men tillsammans så bildar den en enda väg med massor av "avstickare".......

Jag är glad när jag ser att bilden och budskapet passar med den personen som fastnar för mina bilder.

Nu är det 2 dagar kvar på utställningen. Tänk vad fort det går fram till utställningen, hängningen och själva utställningen..........det är fantastiskt att det gått så många dagar som 365 mellan förra utställningen och denna min vita med röda inslag.

Nu börjar ett nytt år, mina år startar just idag.........undrar hur det ser ut om 365 dagar från och med idag??

Ha många fina dagar...........det tänker jag ha!

Inga kommentarer: