På Gång.......

söndag 21 augusti 2011

Tilläggsinlägg..............

Ännu en otrolig dag med många glada och trevliga besökare.

Men det var inte det jag skulle skriva om utan jag fick ett mail som gick ut till alla mina "lapphexevänner" jag blev både glad och rörd. Så här stod det i mailet:


Hej alla “hexor”!
Besökte igår Ewa-Christine Stenports “Röda” utställning i Stolpboden i Särö. Utställningen var helt fantastisk – hon är verkligen ett skapargeni! Stolpboden var fullhängd av hennes vackra alster och allt är återbruk. Har ni möjlighet så missa inte att se detta, det kan jag varmt rekommendera!
Stolpboden ligger vid Särö kyrka, P-platser finns och bussen Blå Express går från N-E Terminalen via Järntorget, Linnéplatsen, Marklandsgatan osv med ändstation Kungsbacka. Hållplatsen heter Särö kyrka och då är man alltså framme!
Utställningen pågår t o m torsdag 25/8, 12.00-16.00, OBS! tisdag stängt!
Varma sommarhälsningar
Eleine

Inga kommentarer: