På Gång.......

lördag 10 september 2011

Så var jag igång..........

Åter hemma efter kursstart i formgivingen. Vilken start! En rivststrt.........jag har ju lite att jämföra med idag.

Härliga kursare, otroliga lärare, maaaaaaaaaaaaaaa sss ssss sssssssss or att hemarbete!

Nu gäller det att ligga i!!

Ännu ett år ligger framför mig i både utmaningar, skapande och idérikedom, måste nog erkänna att det känns otroligt!

Idag kopplar jag av med att kolla på seglingar i "grannviken".......!

Ha en skön lördag.

3 kommentarer:

C De-sign sa...

Så spännande med formgivningskursen! Var är den i Linköping? Måste vara mycket givande och ge inspiration! Jag önskar dig härligt skapande! Kram fr C

gunnelsvensson sa...

Fullt upp förstår jag! Kul att den låter så lovande!

ewa-christine sa...

Ja det är jättekul, men massssssssssssor att göra!!