På Gång.......

söndag 2 oktober 2011

Jag kallar mitt projekt för CanCan, och det går inte att förklara detta i nuläget så det får dröja.

Jag har gjort en lång "resa" inom mitt textila område och textila intresse. Jag har samlat på tyger, mammas manufakturaffärs varulager, släktens förråd av textilier, jag har inte kunnat göra mig av med varken det hela eller söndriga!

Men nu har jag kommit till en "förändring" och detta har inneburit en totalgenomgång av allt jag har i mina lådor och skåp. Jag har nog hållit på säger en del många år och det stämmer, men jag är i slutet av denna resa och det känns faktiskt skönt.

Nu skall jag snart ha invigning av Mitt Vita Rike och alla rikedomar som finns, det har tagit tid, men det har varit värt resan och mödan!

4 kommentarer:

Yitte sa...

OMG. Ewa-Christina this piece is breathtaking. Gorgeous!!! Love every detail on it. And ofcourse the white and beige.

Have a nice evening
Hugs
Yvonne

ewa-christine sa...

Thanks my friend..........I am so pleased!

ewa-christine sa...

Thanks my friend..........I am so pleased!

Ingrid sa...

kan bara hålla med, vilken quilt!!