På Gång.......

måndag 18 juni 2012

Sommartider hej, hej, sommartider........


Att ha en blogg levande kan ske på många sätt. En del är att vara aktiv själv och lägga ner massor av tid att skiva på andras bloggar, göra inlägg, bevaka andras bloggar och hela tiden vara den som antingen lägger inlägg eller skriver inlägg.
En annan del kan vara att endast lägga in egna blogginlägg, kanske ha en trogen skara som bara läser men inte gör inlägg och eller använder bloggen för att dokumentera eller informera.
Det finns många olika sätt att vara bloggare.
Jag tillhör nog den senare delen av bloggare där jag vill dokumentera dels mitt eget arbete, men också ibland visa på saker som jag finner intressant. En sorts dokument över sådant som var en gång.

Nu kommer sommaren och jag säger som barnen
s o m m a r l o v

Det innebär lite mer sporadiska inlägg. Visserligen så aviserade jag för ett tag sedan att inte göra inlägg varje dag, utan mer sällan och då kanske en gång i veckan. Nu kan det bli längre uppehåll.

Önskar en underbar sommar i alla avseenden!!!

1 kommentar:

C De-sign sa...

Jag tillhör skaran "trogna läsare" och tycker mycket om dina inlägg! Nu har vi en underbar tid framför oss.... jag önskar dig fina sommardagar som ger inspiration och tid till relektion! Kram fr C