På Gång.......

torsdag 20 juni 2013

Midsommarnatten är inte lång, solen går upp och ner på en gång.....

Så var det Midsommar igen, tänk vad ett år går fort. Jag har härligt lata dagar framför mig utan en enda förpliktelse - bara njuta, vara, tänka, skapa och fantisera. Lite planering blir det i alla fall, om jag skall kunna ha min stora utställning 2014, men detta är bara "lek och glädje" vilket ger en frihetskänsla.

Nu kommer jag dessutom i augusti går en ettårig konstutbildning TILL, vilket jag ser fram emot mycket. Men innan dess så är det sommarlov..........

Havet är ett ständigt återkommande "inre bildspel" som jag glädjer mig mycket åt att ha. Ibland lyckas jag fånga ögonblick som speglar detta. För er som inte ser vad bilden är på direkten så kommer här en liten "gläntade".......solen går upp och ner på en gång..........!

Glad Midsommar!!

Inga kommentarer: