På Gång.......

måndag 30 december 2013

Snart är skaparåret 2013 slut……..

En händelserikt år med många bottnar. Både när det gäller insikter, utsikter och framtidsutsikter.
Tankarna går tillbaka till det textila, måleriet, men också tillbakablickar på konstskolan och de olika uppgifterna som jag gjort.

Inför kommande år så skall jag utforska mer inom måleriet för att se på vilka utmaningar som detta kan ge. Jag fortsätter med att göra klart, städa upp, skapa bruksföremål som varit en viktig del de 2 senaste åren och jag har färdigställt till alla barnbarnen mormorsfiltar som är viftade. Det blev några stycken närmare bestämt 12 stycken stora och 4 små. Så nu är bomullsgarnerna slut efter min mammas affär. Känns skönt.

Året som kommer blir också det ett skapande år men många nya utmaningar.

Så till sist Ett Riktigt Gott Slut och Ett Gott Nytt skaparår 2014.

Inga kommentarer: