På Gång.......

lördag 27 december 2014

Livet i livet.......


Ibland funderar jag på hur saker och ting hade blivit "om"....................

Jo det finns en hel del frågor faktiskt. Det tillhör ju att betrakta, tänka, försöka förstå, men också ifrågasätta mig själv, både med det jag gjort och det jag inte gjort. Alla tankar som kommer så här när nästan ett år är slut gör nog många.

Tänk om jag gjort så här istället
eller
Tänk om jag inte sagt det där
eller
Tänk om det verkligen är så
eller
Tänk om du inte bryr dig
eller
Tänk om det inte hänt
eller
Tänk om ..............

Tänk om jag fattar bra beslut nästkommande år, som gör att jag får ett fantastiskt spännande år och tänk om de beslut jag fattar ger mig något värdefullt som betyder något för mig personligen.

Jag skall inte ge några nyårslöften i år heller men jag skall fundera på "tänk om" några dagar till.

Tänk om detta året 2014 är förberedande för ett 2015 som är hur bra som helst............det skall jag jobba för!

Inga kommentarer: