På Gång.......

söndag 18 januari 2015

Abstrakt Fritt Broderi, en fotobok


En liten bok om mitt skapande i Mitt Vita Rike. När jag ser alla bilderna så blir jag varm om hjärtat. Det är många minnen som väcks till liv. Ett av dem är min bästa vän som tyvärr inte finns här med och kan se, hon är så närvarande i denna bok och faktiskt finns hon med mig ofta, ofta. Alla de tankar vi delade har slagit in och jag lovar att det var många.

Mitt skapande har gjort att jag mött många vänner på vägen, en del har betytt mer för mig och dessa mina vänner är jag stolt över att få dela min passion med.

Nu när jag går på en upptrampad väg igen, hade jag önskat att Eva var med mig, men ibland blir inte livet som man väntar sig. Iallafall så är det helt klart, mitt måtto var då "följ linjen" och mitt motto idag är samma.

Till detta kan läggas, glädje, nyfikenhet, skaparkraft och bort med energitjuvar.......så enkelt det är och samtidigt så svårt.

I boken hittade jag ett stavfel men det gör inte så mycket, det är en struntsak i förhållandet till att leva!

Inga kommentarer: