På Gång.......

söndag 29 november 2015

"utan titel"


Nu har jag funderat från och till på mina alster, namn och vad jag skall göra. Hade en idé att jag inte skulle namnge något av mina textila verk, inte heller mina foto och det har inte vållat någon tankemöda. Men så kom jag till måleriet och här skulle jag ha namn……..på mitt/mina alster.

Jag funderade, funderade och samtalade och diskuterade och jag bestämde mig för ett ställningstagande "utan titel" fram till jag hittat något bättre.

Så bilderna jag producerar, skapar, experimenterar mig fram till är "utan titel" samtliga. Behöver man då mer så finns det siffror som väl är.

Utan titel är helt klart ett ställningstagande med många bottnar och då överlämnar jag till betraktaren eller den som tittar på mina verk att själv bilda sig en uppfattning.

Utan titel känns lockande!

Inga kommentarer: