På Gång.......

tisdag 6 december 2016

Finstämd eftertänksamhet.....


Ja, bilden ja, här är det många saker på en gång, närmare bestämt ett virrvarr..............många saker att fästa ögat på. Ja kanske tom för många. Skall bilden delas, vara hel eller bara få vara.

Det som är underligt är att jag från början var missbelåten med bilden men mina kamrater tyckte den var ok även denna. Jag kände ovisshet, och lät den ligga och i kväll när jag tittade så såg jag hjärtat i bilden, jag såg både värme, kyla, tankar, funderingar eftertänksamhet och även en viss form av finstämdhet.

Så den fick ett namn, "Finstämd Eftertänksamhet" och så blir det.

Jo jag känner nog lite vemod i bilden. men också hopp, flera olika steg, och kanske tom mer om jag betraktar den själv. Men jag överlämnar till betraktaren att betitta bilden!

Inga kommentarer: