På Gång.......

lördag 16 december 2017

Digital Art...



Att måla i verkliga livet är hur kul som helst, likaså att fotografera och att lära mer om Digital Art är en hel vetenskap, men spännande. Som jag sagt så många gånger tidigare att "jag går från någonting, till någonting" och på vägen så händer det en massa roliga saker. Fullärd blir man aldrig - sa min mor alltid till mig, och fortfarande finns det massor av saker att lära inom det digitala. 

Det ryms mycket inom begreppen, men också inom tekniken och teknikerna. Allt går i en rasande fart och glädjen att få lov att vara med är mycket stor. Min första mac köpte jag 1983 och sedan dess har äventyret bara fortsatt och fortsatt. Jag har lärt mig datorer, program, synkronisera, systematisera, skapa och väl att jag idag har tid att bara leka.

2018 blir ett spännande lekande och experimenterande år!

Inga kommentarer: