På Gång.......

söndag 30 mars 2008

JAG KAN och Tankekort om LIVSKVALITÉ

Om du har sett så finns det i högra hörnet på min blogg "betraktelser" som jag skriver lite då och då. Dessa betraktelser har jag hämtat i min bok och i min kortlek som jag bl a gjort.
Boken handlar om vårt sätt att våga göra, och kortleken har tankar om glädje och livskvalité.
Att jag vågade var att jag ville övervinna min "ordblindhet" som idag är en av mina styrkor. Vi har alla saker som vi vill eller kan övervinna om vi verkligen VILL.

Jag hoppas att många fler vågar övervinna detta med rädslor för datorer, teknik, tänk vad många fler som skulle bloggat om sin hobby, om sina betraktelser och tankar.

Tack Gunnel för att du introducerade mig i "bloggandets värld"

1 kommentar:

gunnelsvensson sa...

Tack själv Ewa-Christine, för allt du delar med dig av!