På Gång.......

lördag 19 april 2008

Cirkeln är bruten...........................

Ibland får vi påminna oss att vi skall våga gå utanför "säkra gränser" och bryta på både mönster, konventioner, och så här har vi alltid gjort. Förflyttning och förändring kan bli vägen till förnyat tänkande, men också mina egna perspektivförskjutningar (att ändra personlig synvinkel)


Min individuella väg väljer jag själv, jag väljer det jag vill och det jag kan, och även det jag vill utveckla. Ingen annan kan göra det åt mig. Att följa min personliga linje, ger mig en personlig frihet, och denna min frihet har också ett "värde".



All "konst" som jag skapar blir genom detta mitt personliga uttryckssätt!

2 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Denna är mycket fin!! Så fint broderi och de underbara trådknapparna så bra placerade! Så flitig du varit på flickr!!

Lorenza sa...

I like it! Compliments, very elegant