På Gång.......

måndag 2 juni 2008

Fabric Paper







Några fler postkort i Fabrik Paper när jag ändå är i farten!

Det är riktigt roligt att göra Postkort för de är inte lika små som inchies och ATC utan lite större. Det ger också lite mer utrymme till fantasi.
Flow är ett uttryck som är intressant. Fritt översatt är det "flyta, föda" man brukar säga att när det finns "flow" i tanke eller handling så är det ett skapande, eller ett tillstånd som är viktigt att ta vara på. Många människor är inte medvetna om sina "flown" utan sitter och väntar, eller säger till sig själva att dom inte känner inspiration, eller att dom inte kan. Det ger hjärnan en indikation på att dom skall just sitta och vänta, eller inte göra någonting. Om jag eller du letar efter vårt "flöde/flow" och frammanar det som kommer det till oss, vi kan tom öka flödet om vi vill. Flow har med motivation att göra. Flow har också med egen intre tro, att tillåta mig testa pröva och försöka. I "själva flown" så finns ingen Luther, ingen Ågren och ingen Janthe. Jag gillar när jag hittar mitt "flow" .

3 kommentarer:

Eva sa...

Här hos dig finns såå mycket fint!!!

ewa-christine sa...

Tack Eva!

Ann Christine Dennison sa...

A beautiful series!
Smukt arbejder jeg kan især lide den sidste :-)