På Gång.......

söndag 26 oktober 2008

Projekt håller mig igång!!


Att ha en eller flera projekt på gång gör livet både "stimulerande och roligt".....här är en projekt som jag funderat över ganska länge. Min "skissbok" är väggen, här kan jag sätta upp en idé och se hur den utvecklas. En del behöver anteckna i böcker, andra behöver kanske fotografera, och ibland kan det var kul att skissa med ögat som jag gör!
Det håller också min fantasi i "arbete" och jag blir påmind om "vad, hur och varför" när jag ser mina väggskissböcker!

4 kommentarer:

Lillemor sa...

Änglarna ser väldigt inspirerande ut - det där kan nog bli ngt fint. Ja, visst är det kul att ha lite planer o tankar på saker man vill göra.
Nu funderar jag i svarta banor med lite orange...

ewa-christine sa...

Det hoppas jag också. Kan du tänka dig de är från 1920......och är helt underbara!!

gunnelsvensson sa...

Ja det är ett bra sätt att använda väggen, det gör jag också. När du sedan fotograferar ser du på ett nytt sätt igen inte sant?!

jackie sa...

Nice to see the details of your ideas board.