På Gång.......

lördag 17 januari 2009

Franska "avtryck".............




Detta med nyfunna vänner i bloggvärlden är mycket trevligt och trivsamt. Att sedan någon vill byta ett kort eller två med mig är ännu roligare. Här har jag gjort ett byte med Solange i frankrike. Du hittar hennes blogg på min blogglista för intressanta bloggar.
Ena kortet är 10 x 10 cm och det andra är ett sk. ATC kort. De är otroligt vackra och mycket fint gjorda, jag tycker att det speglar konstnären jättemycket.
Själv så sände jag ett vitt vykort och 2 små inches i vitt till Solange. Jag hade kort på detta tidigare här i bloggen och då handlade det om vänskap.
Att byta kort är inte självklart, men Solange kort och Gunnels kort som jag har bytt har varit mycket trevligt. Jag uppskattar båda för deras skaparförmåga.



Inga kommentarer: