På Gång.......

tisdag 13 januari 2009

Mini-Art-Quilt................"den del av..."

Ett stycke tyg, spets, kan ge många tankar. Här ett stycke spets att ha under på underkläder som kommer från min mammas affär. Jag tycker att det är förtjusande.

Quilten då? Nja den är lite "vinn och sne" och på bilden så ser jag handquiltningen så tydligt. Om jag är nöjd? Njä inte så värst, men det var kul på sitt sätt att göra den ändå. Det viktigaste är inte vad det blev utan vägen till.................

Det är faktiskt härligt att våga vara ärlig!!

3 kommentarer:

Sarah sa...

Hej! Jag tyckte din quilt var väldigt vacker! Så underbart med vitt och romantiskt!

Hoppas du har en underbar dag i solskenet!

murgelchen sa...

Only lovely.

LG,
Helga

Veronika sa...

Quilten är som en fluffig gräddtårta, så fin och vacker!!:-) Kram