På Gång.......

söndag 18 januari 2009

Symboler, minnen, tankar................











Under hela mitt yrkesmässiga liv har jag arbetat med kommunication i form av symboler, färger, betydelser, relationer, men ur ett mänskligt och företagsmässigt betraktelsesätt.
När jag nu går in i "andra ungdomen" och arbetar mer konkret med händerna så ligger det nära till hands att tänka, försöka föra över och på så sätt dokumentera mitt livs olika delar.
Livet är en gåva, men också att få lov att lustfyllt skapa det!
Denna veckan är mitt ord till mig själv: "möt dagen"
Hoppas att ni som läser får en fin dag, möter dagen så att sinnet "ler".........ha en skön söndag!




2 kommentarer:

Lillemor sa...

Fina färger o mönster!
Have a nice day!"
Vi väntar invasion från Rolfs barnbarn med fosterfamilj, barnens fgöräldrar, Rolfs förra fru = farmor m.fl. Jose fyller år!

Monica sa...

Ewa-Christine,
Tack för dina fina ord på min blogg.
Det är nytt och spännande. Får min hjärna att vakna till.
Ditt skapande är ett mästerverk.

Kram
Monica