På Gång.......

onsdag 15 april 2009

Alla dessa små "konstverk"....

Idag så har bilden en mängd små "konstverk" var och en på sitt sätt.


Den handknypplade spetsen (jag har visat en tidigare som var bredare) är så fint gjord och med ett oändligt tålamod då det begav sig. Jämn, fin och skrir. Rullen som den sitter på är jag så glad i, jag har lyckats hitta några stycken och den handknypplade spetsen blir så vacker upprullad på den.

De små breven som är en gåva från Gunnel http://gunnelsvensson.blogspot.com/ jag tycker att dom är bedårande.

Till sist det gamla gulnade fotot där "den lille" säkert har vuxit upp och blivit en vuxen man eller kvinna eller rent av gammal man eller gammal kvinna.

Alla dessa mina konstverk skänker mig en otrolig glädje och rikedom. Trots sitt ringa värde!

1 kommentar:

gunnelsvensson sa...

Ja du det finns massa små saker att glädjas åt :-)