På Gång.......

tisdag 14 april 2009

Beige, vitt, sand, guld eller rosa.................


Det är detta som är frågan. Ibland ställs jag inför funderingar, hur skall jag gå vidare. Jag testar olika saker, men det vill sig inte. Jag lägger till, drar ifrån, men fortfarande så känns det inte rätt.
Då är det bara att lägga åt sidan, och låta det mogna. Det kan ta någon dag, någon månad men också flera år!!
Får se vad det blir av detta någon gång.
Nu tar jag fram ett nytt projekt!!!!!!!!
Vad härligt det är att bestämma själv......................helt själv........................jag tänker på orden
"de ska va gött å leva" och det är det ju när vi kan påverka det vi håller på med. När vi kan besluta oss om att lägga undan, eller börja om på något annat. När vi inte tvekar utan fattar beslut som känns rätt och beslut som känns bra.
Så helt plötsligt befinner jag mig inte i funderingar utan i full gång med att planera nästa projekt. Vilken lycka!

3 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Oj så många nya poster här var att läsa! Du är lika kreativ som vanligt! Jag har fullt upp med att läsa igen när jag varit borta från datorn ett tag, men jag läser bara lite här och var på bloggar, det är skönt att vila lite från det med ett tag!

Jane S sa...

Oj vad jag känner igen det där med att vissa saker måste ligga till sig,ibland slår blixten ner fort, men lika ofta kan det ta lång tid innan man har "känt fram" hur man vill ha det.
Jag försökte hitta adressen till broderiskolan som du skrev om, men jag lyckas inte hitta den. Skulle gärna vilja se vad det är för något.
Kram Jane i Ödeshög

murgelchen sa...

Äh, green, spring green?
LG,
Helga