På Gång.......

söndag 17 maj 2009

En process, flera bilder, tillsammans skapas en bild!












Jag lärde mig en gång att det är lättare att lära sig ett nytt språk, ett främmande språk, när man redan kan ett!
Det samma är med konst. När jag talar om detta tänker jag på "rörelseenergi" jag kan en sak inom det textila, sedan går jag vidare inom borderi, och vidare inom design, sedan kanske jag målar och uttecklas inom dessa tekniker och håller på så tills min rörelse i mina olika inlädningsområden ger mig kraft, ork, mod att våga stå på egna ben och utveckla den textila konsten till min konst!
Denna min process har många beståndsdelar varav "energin" är en tillgång!



2 kommentarer:

Elizabeth sa...

You are so right. Everybody has a basic talent (embroidery for us) and life will let it grow with the experiences given or chosen.

ewa-christine sa...

Thanks for comments, And I agree with you!!