På Gång.......

fredag 1 maj 2009

Inte bara för vuxna..............

Det kan ju hända att små flickor ibland vill ha det vuxna har.............vi får se. Kankse barnbanrs flickorna också vill smycka sig?


Att planera min utställning har varit ett mål i sig. Men också att ha den. 22 augusti 2009 var det bestämt, och så blir det. Det är som en fest, en kul fest - där jag är med och medverkar till att gästerna skall ha det trevligt. Mer än så är det inte.

Jag tänker på detta med planering, det är faktiskt ganska kul att både planera för närtid och för framtid. Det är lite så att planera för min framtid, ett avstamp på något nytt! Jag tänker ibland på att en del människor ägnar mer tid åt att planera en middag eller utekväll än att planera sina liv. Visst är det underligt!!

Knappt 4 månader kvar alltså. Innan dess är det den årliga cykelturen, i år i Skåne. Sedan är det den årliga "barnfesten" i år i Småland (Pippis värld), och semeter ett par veckor Ecuador. Sedan så är det barnkolonin som nog blir en vecka, så alla kusinerna får träffas. Samt ett besök i Uppsala med husbilen, som nog blir 1-2 veckor. Oj vad mycket skoj!!!

2009 blir ett år att minnas hoppas jag!

Inga kommentarer: