På Gång.......

fredag 24 juli 2009

Några fler......................











Livskunskap står på mitt dagliga schema. Livsnjutning försöker jag lägga till så ofta jag kan. Livsglädjen ger mig motivation att leva det liv som jag vill leva och som jag förtjänar.
Konsten att leva ett rikt liv är ju också konsten att ta reda på vad som betyder något för mig personligen. Ingen annan kan ge mig detta. Så mitt ansvar att utforska och berika mitt liv och det jag ägnar mig åt, ligger alltså helt inom mitt ansvarsområde!
Och vad har det med dagens bilder att göra?
Jo, att mångfald, att testa, att föra samma sak, fast olika, är livsglädje. Det betyder verkligen mycket för mig att få lov att leka, för skapandet är en lek för mig. En lek som skapar tillfällen till att stanna upp och även betrakta!

4 kommentarer:

threadstar sa...

beautiful sentiment and I agree with all my heart! xx MIKI

ewa-christine sa...

Thanks Miki, I know you do!!

Chrissie sa...

so sweet and small and made with love and care

ewa-christine sa...

Thanks Chrissie, you are quite all wright!