På Gång.......

torsdag 23 juli 2009

Kärlek till det lilla, eller Kär-lek till det lilla................


Jo det är en liten "art-quilt" den är bara 5 x 5 cm eller 4 inch!
Jag älskar det som är enkelt, det som kan ge enkel glädje och oftast inte köpas för pengar.
Denna kärlek är som en kär-lek i många olika faser. Allt ifrån letandet, till tänkandet, till skapandet, till det färdiga som blev av leken.
Nu har jag gjort en liten, liten quilt på bara 5 x 5 cm för att visa på glädjen och kärleken till det lilla!

2 kommentarer:

Lillemor sa...

Tack för kommentar hos mig! Nu har jag lagt upp några bilder från Österlen. Svårt att välka - allt är så vackert o mysigt där. Som din lilla quilt - det är inte alltid som man ska "think big"!
Riktigt skönt med lite regnväder förresten - annars vill jag alltid ut o inget blir gjort vid datorn eller med silvret...

ewa-christine sa...

Ja du Lillemor, det är faktiskt skönt med regn....och efter regn kommer alltid solsken!!