På Gång.......

lördag 25 juli 2009

MITT VITA RIKE...........


Nu har min utställning äntligen fått sitt namn, Den heter Mitt Vita Rike. Jag har haft många arbetsnamn under resans gång. Mitt vita liv, för det handlar mycket om min känsla för det vita och det som jag skapat av det vita. Men det har också varit Min Vita Värld, för det har kretsat mycket kring den vita världen de senaste åren. Vit Verklighet eller White Reality har också funnits med i tankarna. Men du är det klart. Allt det som jag haft som arbetsnamn täcker in i begreppet:
MITT VITA RIKE.......................
Nyckeln till detta rike äger jag, och nyckeln har också fått vara med och symbolisera det som jag känner inför det vita.
Så det går ett steg i taget. Jag tror att jag har minst lika roligt nu under planeringen som jag kommer att ha under själva utställningen

Inga kommentarer: